kilka słów o mnie
Nazywam się Dominika Banaszak.
Projektuję publikację do druku oraz interaktywne, tworzę spójne identyfikacje wizualne a także pomagam w ogarnięciu bieżących tematów graficznych w firmie.
Wychowałam się w domu pełnym farb i książek. W 2013 roku ukończyłam studia graficzne w Poznaniu. Od 11 lat pracuję jako projektantka graficzna, a od 8 lat prowadzę własną działalność gospodarczą. Cenię sobie stałą współpracę oraz dobrą komunikację.
Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą wspaniałej czwórki. Kiedyś zacznę pisać bloga o łączeniu macierzyństwa z pracą a tymczasem w wolnych chwilach prowadzę sklep on-line Obrazy do Nowoczesnych Wnętrz, gdzie serdecznie zapraszam.
bez science fiction
Jestem przekonana, że mniej znaczy więcej a science fiction dobrze sprawdza się w filmie!
Nie lubię przepełnionych projektów z milionem fontów i kolorów. Lubię natomiast przejrzystość, światło i spójność przekazu. Jakiś czas temu zakochałam się w projektach wielostronicowych i nie ukrywam, że to jest to, co lubię robić najbardziej.
Bardzo cenię sobie stałą współpracę i dobrą komunikację. Uważam, że podstawą pracy grafika jest umiejętność zrozumienia potrzeb klienta.
Od wielu lat pracuję zdalnie i mam to opanowane do perfekcji. Jeśli wolisz kontakt osobisty możemy umówić się na kawę.
Moje doświadczenie
Pierwsze kroki w projektowaniu stawiałam w Liceum Plastycznym. Tam nauczyłam się podstaw projektowania, znaczenia układu i kompozycji, pracy ze światłem i cieniem. Zrozumiałam jak duże znaczenie ma odpowiedni dobór kolorów i fontów w projektowaniu. Na studiach zaprzyjaźniłam się ze środowiskiem Adobe i pod czujnym okiem wykładowców uczyłam się czym jest projektowanie graficzne. Pierwsze doświadczenie w pracy jako grafik zdobywałam już na drugim roku studiów.
Publikacje to zdecydowanie ten kierunek, który lubię najbardziej. To bardzo szerokie pojęcie, ponieważ są tu zarówno katalogi firmowe (wizerunkowe), magazyny, katalogi produktowe, książki czy foldery. W tej gałęzi mam największe doświadczenie.
Projektowanie opakowań kojarzy mi się z pisaniem książki. To trochę jak wymyślanie bohatera powieści. Musisz mu nadać charakter, określić wygląd zewnętrzny, sprecyzować jakie ma zrobić pierwsze wrażenie. Największe doświadczenie w projektowaniu opakowań / etykiet zdobyłam w branży farmaceutycznej i spożywczej, ale jestem otwarta na nowe propozycje.
Identyfikacja wizualna
Od projektowania logo zaczyna chyba każdy początkujący grafik a dopiero po dłuższym czasie zaczyna rozumieć o co tu chodzi. Posiadam doświadczenie zarówno w projektowaniu logo wraz z księgą znaku jak również w tworzeniu Key Visual. Jeśli dopiero startujesz z firmą i potrzebujesz kompleksowej i spójnej identyfikacji wizualnej – zapraszam, porozmawiajmy przy kawie.
Opieka graficzna firm to wsparcie działu marketingu w bieżących projektach graficznych oraz planowanych kampaniach. W opiece graficznej najwięcej doświadczenia zdobyłam współpracując ze studiem graficznym. Obecnie na stałe współpracuje z czterema firmami w zakresie wsparcia graficznego. Jeśli Twoja firma potrzebuje grafika do stałej współpracy, zapraszam.
- Publikacje – 90%
- Projektowanie opakowań – 70%
- Identyfikacja Wizualna -69%
- Opieka graficzna – 87%
JAk pracujĘ?
Najważniejszy jest brief!
Brief jest to zbiór najważniejszych informacji o firmie, grupie docelowej, dotychczasowych projektach, celach marketingowych oraz wizerunkowych firmy. Powinien on zawierać opisane w jasny sposób oczekiwania klienta wobec grafika oraz realizowanego projektu. Może być przygotowany w formie dokumentu z załącznikami bądź prezentacji. Aby ułatwić proces przygotowania, zawsze przesyłam gotowy formularz z najważniejszymi pytaniami.
Dlaczego brief a nie szybka rozmowa telefoniczna – myśli zapisane są bardziej precyzyjne i przemyślane co zmniejsza prawdopodobieństwo nieporozumień i przeoczeń.
Dobrze przygotowany brief bardzo ułatwia współpracę oraz oszczędza czas.
Umowa i zaliczka
Lubię, kiedy współpraca opiera się na prostych i jasnych zasadach, dlatego pracę zaczynam od sformułowania wszystkich uzgodnień w postaci umowy. To rozjaśnia wątpliwości i daje obydwu stronom gwarancję wywiązania się z ustaleń.
Po co zaliczka? Do mojej pracy podchodzę profesjonalnie i poświęcam swój czas na realizację zamówionych projektów, dlatego projektowanie zaczynam po zaksięgowaniu zaliczki w wysokości 35%.
Cena i czas realizacji
Ofertę wraz z wyceną przesyłam w odpowiedzi na zapytanie. W przypadku stałej współpracy (opieka graficzna firmy) istnieje możliwość rozliczenia godzinowego pod koniec każdego miesiąca lub wykupienia abonamentu.
Czas realizacji jest zawsze ustalony na początku współpracy. Przy większych projektach preferuję podział na etapy.
Referencje
opinie klientów
„Profesjonalne wsparcie graficzne dla każdego działu marketingu. Dominika nie tylko projektuje i dostarcza w terminie, ale przede wszystkim wychodzi z inicjatywą i aktywnie wypracowuje najlepszy możliwy rezultat. Gorąco polecam!„
Tomasz Gawłowski
g&co design studio
„Polecam firmę Weave Studio z całego serca. Pani Dominika, która jest właścicielką firmy, jest niezwykle profesjonalną i kreatywną graficzką. Wykonała dla mnie wiele projektów graficznych, w tym logo, grafiki do mediów społecznościowych, ulotki i banery. Jestem bardzo zadowolony z jej pracy. Pani Dominika zawsze słucha moich potrzeb (…). Jest otwarta na sugestie i proponuje najlepsze rozwiązania. Jej prace są wykonane z najwyższą starannością i dbałością o szczegóły. Współpraca z Panią Dominiką to czysta przyjemność. Jest bardzo sympatyczną i komunikatywną osobą.„
Tomasz Siwczuk
Deemer
„Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą Weave Studio. Pani Dominika z myślą o potrzebach naszej firmy wykonała projekt na wysokim poziomie wykazując się profesjonalizmem oraz pomysłowością.
Dobry kontakt i terminowa realizacja zleconej pracy pozwala nam rekomendować firmę jako wiarygodnego i solidnego usługodawcę.”
Franciszek Josik
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
„Z firmą Weave Studio podjęliśmy współpracę w marcu 2023 roku. Pani Dominika Banaszak przygotowała dla nas materiały graficzne do międzynarodowej konferencji Beyond Language, materiały graficzne do kursu Szkoła Tutorów Akademickich UWr oraz logo Kolegium Międzydziedzinowych Studiów Indywidualnych Uniwersytetu Wrocławskiego.
Jesteśmy zadowoleni z przebiegu współpracy z firmą Weave Studio, sprawności działania oraz świetnej komunikacji.
Nasze doświadczenie z firmą Weave Studio pozwala nam rekomendować jej usługi i polecić tę firmę jako solidnego partnera do współpracy.„
prof. dr hab. Piotr P. Chruszczewski
Uniwersytet Wrocławski
„Bardzo polecam współpracę ze Studiem! Współpracujemy przede wszystkim w zakresie składu wydawnictw drukowanych. Projekty, które otrzymuję, zawsze są dopasowane do specyfiki branży, nowoczesne i na bardzo wysokim poziomie estetycznym. Szalenie miła współpraca!”
Agata Barnaś
Solaris Bus & Coach
„Polecam współpracę z Weave Studio – przesłane projekty są dopracowane, spójne kolorystycznie. Pani Dominika potrafi wstrzelić się w gust i oczekiwania. Do tego sprawna realizacja i profesjonalne podejście.”
Malwina Czerska
Kancelaria Fidelitas
„Pani Dominika świetnie zna się na rzeczy i potrafi zaskoczyć kreatywnymi koncepcjami. W moim przypadku było to logo dla mojej firmy. Propozycje projektów dostałem błyskawicznie a gotowym logotypem również mogłem się cieszyć w bardzo krótkim czasie. Po prostu rzetelna firma, gorąco polecam!„
Damian Bondyra
Fotograf
dlaczego warto?
Przede wszystkim masz do dyspozycji konkretną osobę, z którą zawsze możesz porozmawiać i na spokojnie omówić wszystkie nurtujące Cię kwestie. Najważniejsza we współpracy z klientem jest dobra komunikacja i otwartość.
dobra komunikacja
Niezadane pytania i niedopowiedziane kwestie to zawsze dłuższy proces projektowania dlatego stawiam na dobrą komunikacje. Zadaję pytania i odpowiadam na pytania. Przede wszystkim staram się zrozumieć wizję klienta i podpowiedzieć najlepsze rozwiązania.
JASNE ZASADY
Współpracę zaczynam od uporządkowania wszystkiego w postaci umowy. Lubię jasne i uczciwe zasady. Dobrze sporządzona umowa pozwala zaoszczędzić wielu nieporozumień.
zawsze na czas
Nie ma projektów na wczoraj, bywają projekty na ASAP i to jest ok. Pomijając te wyjątkowe sytuacje, zawsze czas realizacji jest ustalony na początku współpracy. W przypadku większych projektów, preferuję podział na etapy. Dotrzymanie terminów to jeden z moich priorytetów. Zawsze dostarczam projekty na czas.
kreatywność
Każdy projekt traktuję jak wyzwanie dlające wiele możliwości twórczych. Staram się znaleść perełki w briefie przekazanym rzez klienta oraz historii firmy, aby każdy projekt był wyjątkowy i zawierał „to coś”.
spójność
Każdy kolejny projekt wpływa na tożsamość firmy i na to jak jest odbierana przez klientów, dlatego tak ważna jest spójność komunikacji wizualnej. Podstawa wizerunku firmy jest SIW – System Identyfikacji Wizualnej, to na niej powinny opierać się działania w zakresie komunikacji i kreacji graficznej.
przejrzystość
Nie lubię przekrzyczanych projektów z milonem fontów i kolorów. Lubię proste rozwiązania, dużo światła i charakterystyczne akcenty. Uważam, że mniej znaczy wiecej a Science fiction dobrze sprawdza sie w filmie.
moje ostatnie projekty
Zapraszam do zapoznania się z moim portfolio. W ciągu ostatnich 11 lat miałam przyjemność pracować między innymi dla takich firm jak: Solaris Bus & Coach, UMCS, Politechnika Lubelska, Hauster, Perła, PGK czy Burghaus.